torsdag 18 mars 2010

Kort på kort is history.

oj
ja alltså skrivkramp
det har hänt ganska mycket
värmen har kommit hit
big time
det är stek
i skolan har jag haft midterms
ja alltså,
ovanligt mycket prov och inlämningar
har faktiskt gått över förväntan
till o med sådär
att jag kommit hem vissa dagar
och varit riktigt glad
kan inte komma på
något att ha ångest inför
och jag kan inte ens få ångest
för att jag inte har ångest
ovanligt men uppfriskande
det är ju inte så
att jag aldrig är glad
men jag gillar liksom att ha
någonting
som man bäva sig inför
lite grann
...

sen har ju mamsen 
varit här och hälsat på
det var den bästaste veckan
på väldigt, väldigt länge
(alla bilder finns på fb)





saker att gilla:
blått nagellack
bergen
min solblekta badhandduk
samt att det är 6 dagar
tills jag, moa och hanna (EMH)
åker till typ sådär
NEW YORK
kul
:)

nej nu är det eftermiddags-stek som gäller
sen promenix ner till ett beachparty
cali är ganska najs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar